Hur kunde vi vara hemliga?

Många har ifrågasatt hur vi har kunnat hålla förlovningen hemlig. Men det var faktiskt enkelt då vi hade bestämt oss för att gifta oss som en överraskning. Alltså: bjuda in alla till en fest som hamnade i kyrkan. Och hade vi då börjat berätta så hade vi inte haft kvar överraskningen! Men så ändrade vi upplägg och bestämde oss att bli mer traditionella av olika anledningar och det var då vi köpte ringarna och började berätta.

Det har varit nära att jag (Elin) har berättat för några av mina vänner, vi har diskuterat bröllop och till och med mina "rädslor" kring det. Men jag har bitit mig i tungan och tror till och med att jag sagt att "Peter måste fria först". Idag så känns det sådär i vissa fall, jag är lite kluven, det är aldrig kul att ljuga. Men gjort är gjort och vi har fått dra små "vita lögner" till många som har frågat och nästan verkar ha känt det på sig. Ibland har det känts elakt men jag hoppas att alla förstår, det var med dom bästa intentionerna.

Sen känns det skönt att vi har kunnat diskutera och planera i "lugn och ro", vi vet idag hur vi vill att vårat bröllop ska se ut. Ingen annan kan komma in och ändra på det och vi vet att vi kommer att få det bröllop som VI vill ha. :)

Publicerat: 2010-12-13 @ 20:41:00


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hur kunde ni vara hemliga :-) Vi som suttit och diskuterat klänningar och allt.. Jag gillar bloggen massor, den ser jätte bra u på min dator ;-)

Kram



Ps. vi måste ha en date snart igen, typ bio eller en fika på nodo eller så :-)

2010-12-16 - 20:09:07 |
Postat av: Elin W

Oj, kanske ska skriva vem det är, ops.. jaja, det är iaf JAG!

2010-12-16 - 20:09:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!