Matchande ringar

Vi försöker hitta matchande ringar, där Peters ring inte bara är slät som jag kanske har skrivit tidigare. Så det jag skrev tidigare om att ha min förlovningsring slät är nog inte aktuellt längre då det vore kul om vi har liknande ringar. Men då är ju problemet att hitta detta. Och om det är spår i ringen så ska dom inte vara så djupa att man kommer samla smuts där, för det känns ju inte fräscht. Det är ju en hel vetenskap detta! Jag har hittat några exempel på vad vi har tittat på. Dom två varianterna längst ner är mina favoriter, och jag hoppas att det är Peters också ;)

 

Förlovningsring i itan 8mm bred.

Publicerat: 2010-11-09 @ 15:38:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!