Titanringar

Vi har funderat endel på titanringar då de är tåliga och helt enkelt är snygga! Här är några av de jag har fastnat för:



www.titanringar.se

Jag börjar luta åt att jag vill ha en slät ring som förlovningsring och en med stenar som vigselring, det får inte bli för mycket bling. Och så vill vi hitta en ring med lite mer personlighet till Peter dvs. inte en som är helt slät. Som ni kanske gissar så har vi inte köpt några förlovningsringar ännu då hela spektaklet ska vara hemligt en stund till. Fördelen med det är att vi verkligen kan välja ut ringar som passar tillsammans, nackdelen är att jag gärna hade gått runt med en ring redan nu...!

Publicerat: 2010-11-05 @ 17:34:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!