Uppdatering av novembers lista

Jag la in ett inlägg med en "Att göra lista - November" tidigare och än så länge kan vi inte bocka av något på listan. Dessutom har jag gått och blivit sjuk. Men vi hoppas på att jag ska tillfriskna så vi kan kika på ringarna nu i veckan, det hade varit kul! Men det är så himla svårt att bestämma sig, har kikat en hel del på internet och olika internetbutiker som har titanringar men jag har än så länge inte hittat någon som jag verkligen vill ha. Jag vet hur jag vill att förlovningsringen ska se ut, men jag vill ju att vigselringen ska fungera ihop med den och det är inte det lättaste då vi dessutom vill att våra ringar ska matcha med varandra. Mycket att ha i åtanke men vi löser det nog tillslut...

Snart är det dags för adventsgudstjänster och då ska vi vara kyrkliga och besöka två kyrkor som vi väljer mellan. Sen måste vi snabba oss och bestämma oss så vi kan boka in datum och snabbt boka in festlokalen också. Jag är lite stressad över att vi inte har bestämt oss ännu, tänk om nån annan hinner före?? :S

Publicerat: 2010-11-16 @ 09:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!