Full rulle

Just nu är det fullt ös med allt annat förutom just bröllopsplanering. Därför kommer det kanske vara lite fattigt med uppdateringar några dagar framåt. Gården och huset behöver endel uppmärksamhet nu på våren och våra projekt där tar nog aldrig slut, snart börjar altanbygget och gården ska bli en trädgård. Sen skriver jag för fullt på min kandidatuppsats som ska redovisas i slutet på maj. Plus då att jag jobbar på dagarna. Där har ni mina ursäkter, sen får vi väl se bloggen kanske uppdateras flitigt ändå. Det är ju så himla kul med bröllop och planering!

Ser ni programmet "Fyra bröllop" på tv4? Jag följer det den här veckan men är inte imponerad av programmen, dom är ju så korta så man hinner ju knappt se nånting av bröllopet! Vad tycker ni om programmet?

Publicerat: 2011-04-27 @ 10:23:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!