Långa klänningar till tärna eller gäst

By request så kommer här klänningar modell längre som kan passa till tärnan eller till gästen på ett bröllop, känns dock inte riktigt som jag har hittat vad som egentligen var önskat men snygga klänningar har jag åtminstone hittat. Det finns klädkoder som "kräver" långklänning men då är det balklänningar och liknande de syftar på. Jag har försökt hitta långklänningar man kan ha på ett bröllop med mindre strikta klädkoder, men det blev lite blandat. :) Tänk på att även den enklaste klänning går att piffa till med snygga accesoarer.

Länkarna till vars jag har hittat klänningarna finns under bilderna. :)

VILA Sigga Long Dress Major Blue på Bubbleroom.seVILA Sigga Long Dress Iron Grey på Bubbleroom.se

www.bubbleroom.se




Klänningen med orkidén finns även i svart.

www.laredoute.se

Bandeau-maxiklänningSommarklänningKlänningKlänningKlänningAftonklänning
Alla dessa klänningar finns i flera färger.

www.bonprix.se





www.angelinas.se

Publicerat: 2011-04-04 @ 10:40:00


4 kommentarer
Postat av: Lill-Mammsi

..ohh...kan man ha så långa och fina?? ...hihi*..ska ändra min sökmotor och sikta lite "högre" tror jag ;))...har du fått veta något om vad de andra skall ha så inte jag kommer alltför uppklädd..?

Puss å kramsi*

2011-04-06 - 19:58:05 | URL: http://www.ullstrumpan.blogspot.com
Postat av: Lill-Mammsi

..blev kär i den mittersta klänningen längst ner <3

2011-04-08 - 08:10:02 | URL: http://www.ullstrumpan.blogspot.com
Postat av: Elin (blivande bruden)

Jag vet inte vad gästerna ska ha på sig annat än våran klädkod, men vi har ju den lägsta klädkoden så jag tror det kommer vara vanligt med lite kortare klänningar eller lite mer "avslappnade" festkläder. Köp en klänning du är bekväm i och tycker om :)

2011-04-08 - 10:24:15 |
Postat av: naja

hej! fin blogg

2012-05-03 - 21:35:20 | URL: http://bestgirlzever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!