Mina örhängen är fixade

Nu har jag köpt de örhängen jag ska ha på bröllopet. Det blev dom jag visat tidigare från Tribe (klicka här för att se dem). Väldigt enkla och glittriga. Nu ska jag bara hitta några örhängen till mina övriga tre hål i öronen, men jag lutar åt att det blir några mindre örhängen som också glittrar fint. Vi får se. Jag försöker komma på vad jag vill ha för nåt halsband, jag har ett hemma som har oerhört högt sentimentalt värde och som glittrar. Dock är infattningen och kedjan i guld så jag vet inte hur det passar när resten är i silver. Men samtidigt är frågan: hur mycket bryr jag mig om det? Hm... Ska prova när jag får klänningen, då ser jag ju hur det funkar tillsammans :)

Publicerat: 2011-04-30 @ 15:42:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!