Gästerna blir fotografer

I våran bröllopsinbjudan skrev vi att vi kommer tillhandahålla cd-skivor i hopp om att våra gäster sedan kommer vilja bränna ut sina bilder och lämna över dom till oss. Och så hoppas vi att våra gäster ska ta massor med bilder! :) Vi har med en fotograf i kyrkan men det är alltid roligt med fler vinklar och bilder från festen såklart! Så idag har jag suttit och packat in cd-skivor i "pappersfodral" så de inte repas så mycket och så har jag skrivit våran adress på några vadderade kuvert som våra långväga gäster sedan kan använda sig av för att skicka bilderna till oss om de vill. :) Vi var på ett bröllop för några år sedan som hade ett liknande upplägg med skivor att bränna ut bilder på och vi tyckte det var en väldigt bra idé då det faktiskt är många gäster som har med sig kamera och engångskameror är ju ganska begränsade i antalet bilder. Och återigen: vi vill ha massor med bilder! ;)

Publicerat: 2011-08-23 @ 21:00:00


2 kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken kul ide! Jag gillar att fota så jag skickar gärna bilder. Var och levererade bilderna jag tog på förra bröllopet till brudparet i förrgår. Engångskameror tar ju inte heller så där jättebra bilder.....

2011-08-24 - 08:45:36 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Vad roligt! :D

2011-08-25 - 11:09:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!