Äntligen utskrifter!

Vi har bråkat hela helgen med att få ut de utskrifter vi vill ha (vi gör inbjudningarna själva). Vi skulle få låna en laserskrivare då det blir bättre kvalitet än med min gammelskrivare men datorn har inte velat "känna av" den trots att det ska vara en så kallad "plug and play" och vi provade även installerade den via cd-skivan utan resultat. Det har blivit många svängar kring denna skrivare i helgen men igårkväll lyckades Peter äntligen få det att fungera! Så nu har vi en hel hög med papper hemma som väntar på att bli ihop-pysslade med varandra. Gjorde även första riktiga test-inbjudan igår och jag känner mig nöjd. Det var en väldigt spännande känsla att sitta och hålla den i handen då det varit en skiss så länge. Så nu kommer jag väl spendera hela veckan och helgen med att pyssla inbjudningar, förhoppningsvis kommer det jag har beställt snart också så att jag kan göra dom helt klara. Det vore skönt att få det gjort!

Borde även få min beställning från Rusta i slutet av veckan/helgen, pratade med dom nyss. Det är många månader kvar men det är hemskt skönt att sprida ut alla kostnader och börja göra inköp redan nu. Det är väl mitt största tips om det är någon som planerar bröllop som läser: sprid ut kostnaderna! Det kanske känns tidigt att börja handla men så fort du har bilden klar för dig hur du vill tex. duka tycker jag du ska sätta igång! :) Det gör då vi ;) Plus att man kan aldrig veta hur modet svänger, är det en speciell sorts dekoration du vill ha så kan det faktiskt bli så illa att den inte går att få tag på några månader senare. Ingen idé att chansa! :)

 

Publicerat: 2011-02-21 @ 07:39:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!