En produktiv dag

Idag har jag hunnit med en hel del efter jobbet, och kvällen har inte ens börjat! Jag har varit förbi på Pappersgrossen och beställt mer papper och så har jag varit och beställt lite fler detaljer till inbjudningskorten. Sen har jag även hunnit prata lite hår och smink med hon som jag hoppas ska fixa dom detaljerna på den stora dagen. Ska sitta och söka lite mer bilder på frisyr och make-up så jag kan smalna av vad jag är ute efter. Längtar tills det är dags att göra provuppsättning... wiiii! :D Just nu önskar jag att vi valt en månad i början av sommaren istället för mot hösten, jag vill ju börja med allt NU!

Publicerat: 2011-02-09 @ 17:16:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!