Guldsmeden har gått i konkurs

Gick på stan igår och skulle kika förbi guldsmeden där vi köpte våra förlovningsringar (i december). Jag hade tänkt prova en till likadan ring för att se om min vigselring kan vara lika bred och så skulle jag höra om att ta in Peters ring då den är på gränsen till för stor. Jag blev riktigt förvånad när jag stegar fram och ser att butiken är tillbommad, bakom gallerdörren ser jag en lapp "Butiken upphör". Whaaat??! Jag står några minuter framför butiken och känner hopplösheten och frustrationen, det var den enda butiken i stan som hade ett vettigt utbud av titanringar, och våra ringar är ju försäkrade där - vad gör jag nu? Så jag fick stega iväg till en annan av stans butiker och dom ska tydligen ta in ett utbud av titanringar. Så det är väl bara att hålla andan och hoppas.

Publicerat: 2011-02-06 @ 10:51:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!