Hår-ångest

Jag sitter och försöker hitta bilder på frisyrer som verkligen beskriver vad jag är ute efter. Mitt enda problem är att ena stunden är jag bestämd att jag vill ha det lite utsläppt med lockar dinglande över mina axlar, avslappnat men ändå ordnat. Men sen så ramlar jag över bilder som den nedan och tycker ändå att det lite romantiskt "slarvigt" uppsatta är min grej.



Hur ska jag göra??

Utsläppt liknande detta:
(jaa jag vet, Paris Hilton igen...)


Eller uppsatt som detta:
(liknande bilden ovan)



HJÄÄÄÄLP!
Publicerat: 2011-02-13 @ 11:12:51


2 kommentarer
Postat av: Superwoman

Du kommer bli skitsnygg i vad du än väljer! :)

Personligen gillar jag det uppsatta mest, den första bilden var riktigt fin!! :)

2011-02-13 - 12:04:24 | URL: http://superwoman.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

Ååå tack! :) Jag är lite kär i den första bilden också, dom är så snygga och det är en härlig känsla i bilden! Det är så svårt att välja!! :)

2011-02-13 - 15:25:32 | URL: http://jagblirsnartfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!