Inbjudningskorten

Jag har sakta men säkert börjat pyssla på inbjudningskorten. Bara att skära ut alla papper som ska vara till tar ju en evighet! Men förhoppningsvis flyter det på när dom ska monteras ihop. Väntar dock fortfarande på "delar" till dom, måste nog åka in till stan imorgon och ifrågasätta hur länge jag ska behöva vänta. Snart letar jag upp nån försäljare på internet och beställer, det kommer nog gå fortare! Men jag ska inte bli bitter riktigt ännu, rätt vad det är kanske jag får sakerna imorgon (håll tummarna!) Det är mycket kring som här inbjudningskorten som har tagit tid och det är väldigt frustrerande när det handlar om att de butiker jag beställt genom inte kan vara mer konkreta och tydliga med leveranstider etc. När jag skulle hämta ut en av sakerna så var det inte ens samma färg på den som på den som jag beställt, och när det blir så så drar det ut på tiden... och så ska ju korten göras också! Det hade ju varit väldigt smidigt att beställa färdiga kort från till exempel www.calligraphen.se men man ska inte göra det för enkelt för sig ;)

Publicerat: 2011-02-24 @ 21:50:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!