Sminkinspiration

Försöker inte bara komma på hur jag vill ha mitt hår utan jag försöker grunna även på sminket. Det blir en ganska naturlig bröllops-sminkning, så långt har jag kommit. Men jag är lite sugen på att ha ganska synlig eyeliner, känns som att jag ska passa på när nån annan sminkar mig för jag klarar inte av att göra det själv haha. Lägger in några bilder som exempel. Och kanske ha lite av våra temafärger representerade i ögonskuggan.



Skulle mycket väl kunna tänka mig att hämta lite inspiration från Angelina Jolie och Gwen Stefani, mörk eyeliner och långa ögonfransar men i övrigt väldigt neutralt.

 

 

 

 

 

Publicerat: 2011-02-13 @ 12:36:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!