Vita skor

När det kommer till skor finns det ju lite att fundera på, jag vill inte att dom ska vara för höga men dom ska inte vara för låga heller. Jag vill ju också orka gå i skorna hela kvällen och forthoppningsvis kunna dansa lite. Jag har suttit och kikat på www.brandos.se och valt ut några av deras vita skor som jag tycker är helt okey. Men skorna behöver ju inte vara vita heller bara för att det är bröllop...

Skor - Wildflower: Camelia | ParbildSkor - Menbur: 04204/4202 | Parbild
Skor - Wildflower: Camisha | ParbildSkor - Menbur: 4324-04 | ParbildSkor - Menbur: 4322-04 | ParbildSkor - Chie Mihara: Irene | Parbild


Något som ni däremot ALDRIG kommer att få se mig i är som "klassiska" brudskorna (se bilden nedanför). Förhoppningsvis är dom bekväma... Men med risk för att göra någon ledsen ska jag nu erkänna att jag tycker att dom är gräsligt fula och det finns ju ingen chans att du nånsin kommer vilja använda dom igen. Varför inte istället köpa ett par snygga skor som matchar klänningen, oavsett om dom är vita eller nån annan färg, som du kan använda senare också?!

Skor - Gabor: 25.461-60 | ParbildSkor - Gabor: 05.591-21 | Parbild

Urk.

Publicerat: 2011-02-06 @ 20:23:00


2 kommentarer
Postat av: jenny

skorna från wildflower ( med rosett) ska jag ha när jag gifter mig den 6 aug,

jag håller med dig vanliga brudskor är gräsligt fula :P

2011-03-16 - 15:42:15 | URL: http://strandell.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

Ååh dom är riktigt fina! :D

2011-03-16 - 21:47:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!