Årets första dag

Man kan inte annat än njuta av denna dag. 1/11-11. Året då jag blir fru och Peter blir make. Igår var min sista nyårsafton med mitt nuvarande efternamn. OJ så spännande det känns! 8 månader och 10 dagar kvar!!

Vi har haft en jättemysig nyårsafton, vi stannade hemma bara vi två. Bastade, åt en trerätters, drack lite vin. Jag råkade slumra lite i soffan. Vi tittade på film och åt glass i våra finaste mjukisbyxor ;) Sen på tolvslaget så stod vi i vardagsrumsfönstret och skålade in det nya året och tittade på alla raketer. En lugn och skön nyårsafton - ett perfekt avslut av året som varit och en perfekt början på det stressiga året som kommer.

Publicerat: 2011-01-01 @ 18:15:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!