Gårdagens bröllopsvisning

Igår tog jag med mig våran värdinna och åkte på bal- och brudvisning. Vi fick se en hel del fina kreationer och jag fick faktiskt lite inspiration. Vi satt vid sidan av catwalken och kommenterade som om vi var värsta experterna, roligt var det! Jag var främst ute efter att kika på buketter, håruppsättningar och herrkläder då jag redan har hittat min klänning. När vi kom dit ångrade jag snabbt att jag inte fått med mig min kamera, jag tog några bilder med mobilen men ljussättningen kring scenen gjorde det svårt för den lilla kameran så bilderna har inte så bra kvalitet tyvärr. Vi träffade en annan blivande brud efter visningen och hon hade saknat lite fler exempel på diadem och tiaror, bara för att få se hur det kan se ut. Och jag missade helt informationen (om det var någon?) om var alla hårprydnader de använt var inköpta. Men annars tycker jag det var ett bra evemenang som tjejjerna hade skapat! Vi hade kul!

Klicka här för en länk till Piteå Tidningens artikel om modevisningen.
Om du går och kikar på bildspel så kan jag säga att jag avgudar den svarta balklänningen med hög slits och en stor blomma! Och den svarta korta klänningen med guldpaljetter i nederkant!

Publicerat: 2011-01-31 @ 08:30:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!