Den där bröllopsklänningen

Ska försöka ta mig till Luleå i eftermiddag och prova klänningen igen. Förhoppningsvis har ändringarna blivit bra så jag kan ta med mig den hem. Jag tror ju inte att jag kan räkna med någon kompensation för hur de behandlade mig sist trots att jag bokat tid osv. Och klänningen är redan betald så jag kan inte trycka på det heller. Så mitt råd till alla blivande brudar som precis ska köpa sin klänning, betala inte hela klänningen innan den är klar och du är till att ta med dig den hem. Jag trodde aldrig att det skulle strula som det har gjort men det hade varit skönt att ha det övertaget att den inte var helt betalad, då kan det även vara lättare att försöka få kompensation om något blir tokigt. Det är lätt att vara efterklok ;)

Publicerat: 2011-07-11 @ 10:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!