Vigselringen och den försvunna rispåsen

Idag ringde de från Sivs Ur & Guld där vi beställt min vigselring och sa att den hade kommit, och jag beställde sent på fredag eftermiddag! Jag är imponerad! Hon sa att Schalins tydligen brukar vara snabba, det kanske kan vara intressant att veta om det är nån därute som har lite bråttom ;)

Sen har jag hittat den hundrade rispåsen som var borta (gissar att intresseklubben antecknar för fullt). Har försökt strukturera lite bättre i kontoret där alla bröllopssaker huserar fram till den stora dagen och plötsligt låg påsen bara där. Så nu måste jag ju nästan fixa till den påsen också ;) Det känns väldigt skönt att ha ordnat det lite bättre däruppe, jag har radat upp en massa saker på skrivbordet så nu är det lätt att få en överblick över vad vi har fixat. :) Det är även några fler som anmält sig till bröllopet, till er gäster som inte anmält sig ännu kan jag påminna om att sista O.S.A-datumet bara är 12 dagar bort :)

Publicerat: 2011-07-20 @ 19:16:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!