Kläder, kläder, kläder

Ja just nu tänker jag mycket på kläder, men främst är det faktiskt vad vi ska ha på oss när vi ska vara bröllopsgäster om två veckor som jag grubblar på. Vi ska försöka ta oss ner på stan i veckan och spana, hoppas lite på att Peter är sugen på att prova lite kavajer och sådant också inför september ;)

På onsdag ska jag och prova bröllopsklänningen igen, jag har dessutom släppt ner min gard och låter värdinnan följa med och se den. Än så länge är det bara blivande maken och hon som ska styla mig som vet hur den ser ut så jag är faktiskt lite nervös haha. Sen hoppas jag att klänningen ska passa bättre efter ändringarna så att jag känner mig mer nöjd. Håll tummarna! Men det känns faktiskt bra att värdinnan ska få se den live, för jag har lite problem med vad jag vill ha för accesoarer. Så det blir skönt att kunna bolla idéer med någon om än Peter försöker så gott han kan :)

Publicerat: 2011-06-19 @ 19:49:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!