Lite om bröllopsmässan

Bröllopsmässan på Stadshotellet var riktigt trevlig! Det kändes lyxigt och alla var glada och trevliga. Vi möttes av marschaller efter hela gången fram till dörren, ett glas alkoholfri skumpa och snittar. Lovely! Kikade på lite buketter, provade smycken och bedömde olika dukningar. Det var en liten modevisning med brudkläder och även lite andra kläder, brudklänningarna var inte helt olika de som vi såg på bröllopsvisningen för ett tag sen och dom andra kläderna var lite tantiga. Men det var kul att se lite andra uppsättningar och sådant :) Vi var upp och spanade på hotellets sviter och ett dubbelrum och kollade in olika menyer. Så jag är faktiskt nöjd efter den här kvällen, vilket är ett bra betyd för jag ljuger inte om jag säger att jag är svår att tillfredställa när det gäller såna här evenemang. ;)

Publicerat: 2011-03-24 @ 22:23:00


3 kommentarer
Postat av: Elin W

verkar som att jag är mer svårflörtad än vad du är :-P

2011-03-24 - 22:36:48 |
Postat av: Anonym

Men trevligt var det ju :-)

2011-03-24 - 22:37:31 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Jag hade nog lägre förväntningar än vad du hade och är faktiskt överraskad över att jag känner mig så nöjd. Det är inte vanligt ;) haha

2011-03-25 - 08:26:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!