Lustigt ändå...

Jag är nästan lite förvånad! Plötsligt känns det som att det inte finns så mycket mer att planera, inte just nu i varje fall. Vi behöver hitta någon som kan sjunga i kyrkan och det är inte det lättaste men vi söker vidare. I övrigt går jag mest runt och väntar på att dom ska ringa och säga att klänningen har kommit, även om jag vet att det är många veckor kvar...

Vi håller fortfarande på att dela ut några inbjudningar, men alla som ska postas är skickade. Hoppas dom tar sig fram ordentligt!

Om det är nåt speciellt ni vill att jag ska fördjupa mig mer i här på bloggen kan ni väl skriva en kommentar så lovar jag att ta upp det! :) Jag har nämnligen lite skriv-torka för stunden, kan nog höra ihop med att det inte är så mycket som vi grubblar på och planerar just nu. Så alla tips är välkomna :)

Publicerat: 2011-03-23 @ 16:06:16


1 kommentarer
Postat av: Superwoman

Jag behöver bra tips på ett lätt och enkelt oh smart sätt att göra en bordsplacering på. Just på hur man får ihop allt utan att riva håret och sitta i timmar.. Så om du har tips på sånt så säg gärna till! :)

2011-03-24 - 12:49:18 | URL: http://superwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!