Örhängen

Jag har funderat lite kring vilka örhängen jag skulle vilja ha på mitt bröllop. Jag har töjningar i öronen och kan alltså inte köpa örhängen varsomhelst. Det är också en av anledningarna till att jag börjat fundera på det redan nu så jag hinner söka reda på några då det dessutom måste finnas i rätt storlek för mina hål. Jag har suttit idag och kollat på www.barbarella.se där jag brukar beställa mina smycken och hittat dessa. Någon av dessa skulle kunna vara ett alternativ för mig.

Jag fick förslaget att ta ut mina töjningar till bröllopet men det skulle inte vara jag plus att då tycker jag nästan att det blir ännu svårare att komma på vad jag ska ha för örhängen för till exempel pärlor (som är ett vanligt bröllops-smycke) är verkligen inte jag!


Publicerat: 2011-03-05 @ 13:20:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!