Smycken från Etsy.com

Jag kan sitta hur länge som helst och titta på www.etsy.com, jag har provat beställa därifrån och det gick hur smidigt som helst. Sen förstår jag att det är olika personer man handlar ifrån så det kan ju variera, men jag har fått intrycket att det är en seriös sida så jag tror inte att man behöver vara orolig för att beställa därifrån. Det finns ju så mycket fint där, älskar allt vintage dom har. Vissa saker är så fantastiska! Sen är det ett stort plus att man kan få se priserna i SEK,  det underlättar ;)

andra lace cuff (black)Celestina Venice Lace and Brass Chain Necklace

Melody . Vintage style Orchid rhinestones and Swarovski Pearls bridal necklaceAnna.Golden Shadow Swarovski Crystals Necklace (sterling silver)

Melody . Vintage style Orchid rhinestones and Swarovski Pearls bridal braceletYellow Sapphire Band Ring in 925 Sterling Silver

 

 

Publicerat: 2011-05-04 @ 12:39:00


1 kommentarer
Postat av: Emma (före detta frugan) ;)

Ja de har jäkligt fina saker :)Gillade verkligen det svarta halsbandet uppe till höger!

2011-05-04 - 12:49:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!