Brudfrisyrer

När det kommer till frisyrer finns det verkligen hur mycket som helst. Jag har väl nästan bestämt vad jag vill ha för frisyr och är inne på den romantiska stilen som är en kombination av slarvigt lockligt och en ordnad uppsättning, uppsatt bakom nacken och eventuellt med några lockar som "letat sig lös". Hoppas på att göra provuppsättning snart, inte för att det är bråttom att testa utan bara för att jag längtar ;)

bridal hairstyle 97323 Bridal Hairstyles Pictures

Publicerat: 2011-04-03 @ 18:13:46


2 kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

Jag gillade den längst upp till vänster riktigt mycket :)

2011-04-03 - 21:08:28 | URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Nina S

jag igen... :) är frisör själv så det här med brudfrisyren är ju det Roligaste för mig. Tips för att få en mer intressant uppsättning även om den ska vara klassisk och enkel med slarviga lockar är att lägga in små flätdetaljer till ex. Hur snyggt som helst att locka små flätor också och så får man det lite mer eget än "bara" lockar. För i stort sett Varenda brud har lockar och lite uppsatt... Snyggt men kan kännas tråkigt tycker jag :) Nå annat som är riktigt fint om man gillar pyssel är att knyta Småsmå pärlor på en genomskinlig tråd som man sen kan väva in i uppsättningen. Blir diskret men ändå mycket detalj :)

2011-04-07 - 11:35:10 | URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!