Mötet med prästen

Idag har vi träffat prästen och det känns väldigt bra. Vi är glada att vi fick han som präst! Vi pratade litegrann om oss och äktenskap men främst om upplägget på vigseln och vi fick papper på i vilken ordning allt ska komma så att det blir rätt i vigselprogrammet. Sen gick vi till kyrkan och övade, DÅ kan jag lova att nervositeten kändes. Vi blev nästan lite tårögda båda två när vi fick öva på allt vi skulle säga, speciellt när vi kom till delen där det var dags att säga ja. När man sedan stod där framme och tänkte att om två veckor sitter det en massa fina människor och tittar på oss också ja då kom handsvetten haha. Men en sak är säkert, jag måste se till att ha med mig servetter för jag är nu är jag ännu mer övertygad om att jag kommer gråta ;)

Publicerat: 2011-08-27 @ 16:00:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!