Har äntligen provat MIN klänning

Idag var vi in till Briar Rose i Luleå och provade min bröllopsklänning som kom för nån dag sen. Det var första gången jag såg klänningen på riktigt, tidigare har jag bara sett den på bild. Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men jag fick inte riktigt någon "wow jag ska gifta mig"-känsla. Brukar man få det? Klänningen var jättefin så det var det inget fel på och jag tror inte att jag skulle hitta någon bättre. Men...ja... Dom skulle göra lite ändringar på den och så ska jag tillbaka i mitten på juni och prova igen. Vi får se om det kanske känns lite bättre efter det. :)

Publicerat: 2011-05-07 @ 23:01:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!