Väskor

Jag planerar att ha med mig en liten väska med det allra viktigaste, då är det lättare för någon annan att hålla reda på mina saker under vigseln och sedan vet jag var jag har mobilen, läppglanset etc. under festen. Jag har redan köpt min väska, det var det första jag köpte till bröllopet haha. Jag hittade den på Gina Tricot för 199 kronor och är väldigt nöjd. Det är en kuvertväska med en tunn längre axelrem i metall som lätt kan gömmas i väskan. Jag är glad att jag redan har köpt den för det finns ju verkligen hur många snygga väskor som helst! Jag tycker man ska kolla förbi dom väskorna som kallas "brudväskor" dels för att dom ofta verkar ha korta band som är svårare att haka över axeln om det behövs och för att dom ofta nästan bara är tygpåsar. Våga vara modernare och visa din stil genom väskan. Var inte rädd för att ta ut svängarna med denna accessoar! :)

Publicerat: 2011-04-02 @ 18:22:00


3 kommentarer
Postat av: Nina S

jag måste säga att din blogg är verkligen jättebra och hur rolig som helst att läsa när man är brud själv!:) är jämt här och kikar! :)

2011-04-02 - 21:29:05 | URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

Tack! Vad glad jag blir!! :D

2011-04-02 - 23:47:02 |
Postat av: Petra

Väldigt fina väskor! Lycka till med bröllopet!

2011-04-13 - 18:18:24 | URL: http://www.shoppinggatan.se/handla/handvaskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!