Bröllopsbestyren snurrar i huvudet

Det blev verkligen en intensiv bröllopshelg och i ärlighetens namn är jag ganska less nu. Det har blivit sena nätter med bröllopsprogrammet och planen var att bli klar igår och skriva ut dom idag, men den planen har spruckit så vi får väl se hur vi gör med det.

I helgen har vi äntligen beställt bröllopstårtan! Det blir Miss Cake i Munsund som får det ärofyllda uppdraget ;) Och ringarna är nu inskickade för putsning och gravering, känns väldigt lustigt att plötsligt inte ha någon ring på fingret. Sedan blir min vigselring minskad med en halv storlek så det känns skönt att få det bekräftat att den faktiskt var alldeles för stor, det var ingenting jag bara hade fått för mig. Längtar tills jag får ta på mig ringen igen!

Vi skulle ju även fixa en väst till Peter, men butikerna i stan som hade sådant hade dom i yttepyttestorlekar och bröllopsbutiken har bara öppet måndagar, tisdagar och torsdagar under sommaren. Så det får vi väl kolla upp imorgon om vi hinner.

Har även ringt och pratat med fotografen, vi ska träffas onsdagen innan bröllopet och gå igenom lite detaljer kring fotograferingen. Då ska vi kanske också åka och kolla på platsen vi funderar på och prata igenom sådant.

Tja, mer uppdatering än så har jag inte just nu. Hoppas på att hitta lösningar så att programmet kan bli klart idag. Vore hemskt skönt att ha det utskrivet och klart då bara det är en procedur som kommer ta tid. Sen har jag fortfarande inte löst hur vi ska sätta ihop programmen, hade behövt en lång häftapparat som kommer in i mitten på A4-bladet. Sen har jag läst att man kan sy ihop sidorna med symaskin, någon som provat det?

Publicerat: 2011-08-21 @ 13:26:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!