Lila dukningar

Vad jag har sett när jag suttit och googlat en hel massa bilder på bröllopsdukningar så verkar ljuslila i kombination med vitt vara ett vanligt alternativ. Jag tycker att syrener är otroligt fina och skulle nog satsa på sådana som bordsdekoration och en mörkare lila som går litegrann mot grått om jag hade lila som temafärg. När det gäller lila tror jag man får vara lite försiktig med hur man kombinerar olika nyanser, spektrat på lila färger är väldigt brett och går från skarp lila till det mjuka nästan "puderlila". Otroligt svårt att förklara men det är en väldigt fin färg i alla fall. Längst ner i högra hörnet finns det även lite tips på billigare ljusstakar, vänd glas upp och ner och lägg blommor i själva kupan, jag tycker det var en väldigt fiffig idé!



Publicerat: 2011-02-28 @ 18:41:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!