Exakt sex månader kvar

Om exakt sex månader vid den här tiden har vi varit gifta i ungefär en timme! :D Oj vad vi längtar!

Idag har dom efterlängtade skorna jag beställde på Ebay kommit, dom sitter lite tight men passar absolut! Jag är så glad, nu behöver jag inte ha ångest över skorna något mer. Jag tror faktiskt att skorna har varit det svåraste hittils när det kommer till alla förberedelser. Så det är skönt att ha sex månader kvar och ha den biten fixad. :) Tråkigt för er så tänker jag tyvärr inte visa någon bild, de hör ju till hela bröllopsutstyrseln som jag inte visar upp förrän jag står i kyrkan ;)

Publicerat: 2011-03-10 @ 17:40:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!