Snart får vi bröllopsbilderna!

Har fått veta att våra bröllopsfoton är klara till nästa helg, längtar som bara den! Sen är det dags att börja pyssla ihop tack-korten och bröllopsalbumet. I onsdags satt vi och kollade på våran bröllopsvideo för första gången, den filmades "framifrån" dvs. hon som filmade stod i höjd med prästen. Så vi satt och fnissade åt varandras ansiktsuttryck då vi mest såg sammanbitna ut. Tagna av stunden kanske ;)

Dom ringde från kemtvätten för ett tag sedan och sa att min klänning blivit försenad, jag hann bli orolig när hon ringde för hon la upp det så att jag hann börja tro att den blivit förstörd. Men den vara bara försenad så förhoppningsvis får jag tillbaka den i veckan. Har inte riktigt bestämt mig för om den ska säljas eller sparas, men vi får väl överlägga under vintern. Ska den sen säljas blir det ju aktuellt först mot våren.

Publicerat: 2011-11-13 @ 12:10:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!