Full rulle!

Idag har vi handlat dom sista färskvarorna och jag varvar just nu mellan att göra klart bordsplacerings-lappar och vigselprogram. Planen var att vigselprogrammen skulle vara klara för länge sen men då var det ju lite strul med utgångslåten så vi vågade inte göra det klart innan det var spikat hur det skulle bli. Vi har växlat lite pengar till baren, betalat tårtan, köpt lite ny parfym så vi luktar smaskens och pennor till gästboken. Har även varit till Jessica och lånat ett armband av henne som mitt "något lånat". Ikväll ska vi försökta strukturera upp allt som ska med till lokalen imorgon så att det går så smidigt som möjligt.

Igår lovade SMHI sol på lördag, idag ser det ut så här:



Med den där luftfuktigheten kommer mitt självlockiga hår inte ha nåt problem med volymen i varje fall haha. Jag hoppas det blir uppehåll under fotograferingen som ska äga rum ca 13.00-15.00 på lördag. Vi träffade fotografen igår och det kändes väldigt bra! Vi hittade så många ställen att ta bra bilder på att jag verkligen vill att det ska gå att genomföra. Snälla snälla! På kvällen får det regna hur mycket det vill!

Igår var jag och fixade naglarna. Ska försöka lägga upp en bild, långa blev de i varje fall så det är inte det lättaste att skriva haha. Hur går det för er andra som ska gifta er på lördag? Har ni mycket kvar? :)



Publicerat: 2011-09-08 @ 16:58:34


3 kommentarer
Postat av: Therese

Fullt ös medvetslös ända till imorgon kl 19 (hoppas vi) får tillgång till festlokalen kl 17 imorgon... Vill passa på att önska er ett stort lycka till på er stora dag!!! Imorgon lämnar vi stan och nätuppkoppling bakom oss. Det ska bli så roligt! :) ser framemot att få se bilder sen!

2011-09-08 - 20:59:51 |
Postat av: Elin W

Yr säger sol så jag lyssnar på dom :-D

2011-09-08 - 22:29:24 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Therese: Lycka till! Önskar er en god natts sömn så ni är utvilade till den stora dagen :D

2011-09-09 - 10:39:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!