Helgens fix

I helgen har vi fått endel gjort och jag känner mig ganska lugn inför den intensiva veckan vi har framför oss. Peter har provat sina kläder och han var så snygg att jag blev riktigt knäsvag! Vi har varit och shoppat läsk (till baren och som alkoholfritt till maten), korv är inhandlat till vickningen och tillbehör till det. Det vi behöver shoppa sen är korvbröd och färskvaror som tex. lime till baren, mjölk till kaffet och det vi behöver till förrätten. Vi har spikat bordsplaceringen och gjort en stor bordsplaceringsskylt. Vi har planerat lite till fotograferingen och strukit dukar. Vigselprogrammen är fortfarande inte klara då det tyvärr ser ut som att vi i sista minuten kommer tvingas ändra utgångslåt då en av musikerna hoppat av och den andre inte svarar så snabbt som det skulle behövas. Panik! Men kyrkans musikern är förberedd och då får vi se vad det blir, hon får bestämma nån pampig låt på orgeln helt enkelt. Inte vad vi hade tänkt oss men det blir nog bra ändå! Avvaktar till imorgon så får vi väl se vad som händer...

Nu har Peter åkt till stugan till imorgon tillsammans med värden för att fiska och fixa lite. Så ikväll ska jag tona håret och försöka ta tag i att gå in mina skor. Jag har varit lite dålig på att göra det på sistone så risken är att jag kommer ha ont i fötterna på bröllopsdagen, men jag har bara mig själv att skylla på ;)

Nu ska jag fortsätta pyssla och städa, och "njuta" av sista söndagen som ogift! ;)

Publicerat: 2011-09-04 @ 14:38:32


1 kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en intensiv helg! Tråkigt med musikstrulet! Avhopp från bröllopsplaner i sista minuten borde vara förbjudet. Jag vill bara "tipsa" er om att käka c-vitaminer och vitlök :) Här går det förkylningar och i morse var det min tur, rejält :( Men nu hinner jag bli frisk tills på lördag!

2011-09-04 - 15:49:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!