Nu är det nära

Jag trodde inläggen skulle komma tätare ju närmare bröllopet det blev men just nu koncentrerar vi oss mest på att få allt klart och att ta det lungt dom lediga stunder vi har. Men något som är lite kul är att nu är det så nära att vi kan se vilket väder dom tror det kan bli här i Piteå. Mycket kan ju i och för sig hända innan dess på den fronten men så här säger SMHI just nu:



I helgen ska festprogrammen häftas klart, de sista dukarna ska strykas, vi ska sätta fast etiketter på vinflaskorna och så ska vi gå igenom allt och se så att inget är missat plus att vi ska shoppa det sista till baren samt varmkorv och sådant till vickningen. Vi ska även spika bordsplaceringen och förhoppningsvis kunna skriva ut vigselprogrammen. Ja, det är nog en hel del till som ska göras men det är vad jag kommer på nu. Full rulle - som det ska vara så här helgen innan gissar jag :)

Psst. Ni glömmer väl inte bort tävlingen? http://jagblirsnartfru.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-wwwupplevelsecom.html

Publicerat: 2011-09-02 @ 15:13:45


2 kommentarer
Postat av: Therese

NU är det pirrigt! Mkt kvar att fixa med i helgen! Imorgon ska jag verkligen få överraska min fästman, flera vänner och hans bror flyger in för hans svensexa och han har ingen aning! :) Hoppas Du kunnat bestämma vilket halsband du ska ha! Så många val!

2011-09-02 - 20:27:33 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Ååh vad spännande! :) Jag har bestämt på ett ungefär vilket halsband jag vill ha så det känns väldigt bra. Har två alternativ och tänkte att jag får se vilket som känns bäst på den stora dagen :)

2011-09-03 - 09:15:02 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!