Första inköpet!

Kanske är det en konstig sak att börja med men nu har jag gjort första inköpet. Det blev väska som jag kan ha med mig på bröllopet och under festen, ja alltså inte under själva ceremonin men ni förstår säkert. Den är svart och har spets, kommer passa perfekt i vårat "tema" och färgerna vi valt.

Jag har även varit in hos en guldsmed i stan där vi bor och har äntligen hittat titanringar som liknar de vi kollat på, så vi ska ta oss dit någon dag snart och kika närmare på dom. Förhoppningsvis är det ingen vi känner som kommer på oss med att shoppa ringarna, det är ju fortfarande en hemlis! ;)

Publicerat: 2010-11-12 @ 22:10:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!