Bidragen från tävlingen

Vi hade en tävling i bloggen för ett tag sen. Kika här om du missade den. Jag planerar att publicera ett antal av förslagen jag fick i tävlingen då innehållet i festhäftet verkar vara något som många funderar på. Det var även ett antal av er som tävlade som skickade in hela festhäften med layout med mera, dom kommer jag inte publicera då de innehåller bilder mm. och är väldigt personliga. Jag kommer även att skriva i inlägget att tipsen kommer via tävlingen samt förnamnet på dig som tävlade så att ni alla vet. Tack igen för alla bra förslag!

Alla ni läsare som inte tävlade har också möjlighet att vara med och få lite publicitet, kommentera det här inlägget med era tips till festhäftets innehåll och lägg till eran blogg så kanske jag skriver om erat tips framöver. :)

Publicerat: 2011-04-13 @ 18:05:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!