Ny design

Nu har bloggen gått igenom en liten stilförändring. Jag är inte nöjd men är för trött för att orka fortsätta så det får lov att se ut så här ett tag. Det är dumt att börja pilla med sånt här på kvällen, speciellt när man redan innan man börjar är trött. Men håll ut, det kommer bli finare och finare ;) förhoppningsvis! Hoppas ni har överseende med bloggdesignen och att den kan förändras nu från gång till gång. :)

Sen måste jag bara kommentera hur kul det är att antalet unika besökare har skjutit i höjden på bloggen idag och har gått från det gamla rekordet på 80 besökare/dag till 275 and counting! Jag är lite nyfiken på vad som plötsligt har lockat alla till just min lilla blogg men det är otroligt kul att ni har hittat hit och jag hoppas ni fortsätter tycka att min blogg är intressant, annars får ni kasta in en kommentar så ska jag försöka skärpa mig! ;)

Publicerat: 2011-04-29 @ 22:50:48


1 kommentarer
Postat av: Lill-Mammsi

Så fin Bloggen blev! <3

2011-05-03 - 01:45:28 | URL: http://www.ullstrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!