Vad vill ni läsa om?

Jag blir så glad över dom fina kommentarerna jag har fått. Tack!

Nu hoppas jag på extra många kommentarer när jag frågar er: Vad skulle ni vilja läsa mer om? Är det någonting speciellt du grubblar på i din planering som jag kanske kan ge tips på hur man kan göra? Är du på jakt efter en speciellt sorts brudklänning? Hur ser ett vigselprogram ut? m.m.



En liten parentes är att jag är utbildad upplevelseproducent med inriktning mot evenemang, så jag har viss erfarenhet av planering etc. Och jag bara älskar att planera och söka roliga idéer, så behöver ni hjälp eller funderar på nåt speciellt skulle det vara roligt att få försöka hjälpa till :)

Publicerat: 2011-04-04 @ 13:00:02


1 kommentarer
Postat av: Malin

Du skulle gärna kunna få skriva hur man brukar skriva i vigselprogrammen om du har koll på det.



Har du några förslag på vad som händer mellan vigseln och middagen behöver då åtminstone jag tips om det :)

2011-04-05 - 12:31:33 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!