"efter bröllopet så..."

Det är lustigt hur jag har börjat dela upp livet i "Före bröllopet" och "Efter bröllopet". Nu är våra helger bokade ända fram till den stora dagen så jag har kommit på mig själv med att tänka att "det där kan vi spara till efter bröllopet". Det har till och med gått så långt att jag sagt till Peter att "det där kan vi ju diskutera efter bröllopet" så jag vill inte ens prata om vad som helst. Hujedamig.

Här i Piteå har vi plötsligt nästan fått höst-väder. Träden är fortfarande gröna men det har blåst så kraftigt att många löv har blåst av och i morse hade vi bara 10 grader ute. Vet inte direkt hur det stavas men jag skulle beskriva vädret som hurveligt, man får "hurrvens" av att gå ut ;)

Jag har egentligen inte så mycket att "rapportera" gällande bröllopsplaneringen. Har en A4-lång lista på saker vi måste komma ihåg och vi siktar på att bocka av en hel del av dem imorgon och på lördag. Hoppas bara att allt går som planerat. Vi hade tänkt åka på IKEA och fixa det sista men när jag tittar på internet så finns självklart inte allt vi behöver på varuhuset, och inte på andra IKEA-varuhus heller. Så jag har skickat ett mail till kundtjänst och frågat om de utgått så vi vet om det är någon idé att avvakta med att åka dit eller om vi ska försöka hitta nya alternativ. Cake toppern vi hade tänkt köpa var också slut. Suck. Man ska inte vänta så länge när man vet vad man vill ha!

Publicerat: 2011-08-11 @ 11:49:18


2 kommentarer
Postat av: Emma ex-frugan

Ha ha, jag har också hurrven av skitvädret, hoppas på en fin höst sen bara. Gillar det där med "det där kan vi diskutera efter bröllopet" :P Kram kram

2011-08-11 - 12:43:14 |
Postat av: Superwoman

Oj vad jag känner igen det där. Vet inte hur många saker som vi sagt att "det gör vi efter bröllopet". Nu är det plötsligt efter bröllopet, efter bröllopsresan och jobbet har börjat igen, förstår inte hur det gick till men tydligen så är det nu vi skulle göra massa. Frågan är bara vad..?! Det har jag glömt bort. Nu behöver vi bara skjuta upp saker tills när vi har pengar att göra allt.. :) men det är skönt att äntligen ha tid för annat igen. :)

2011-08-11 - 13:37:42 | URL: http://superwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!