Festprogrammen är utskrivna

Efter många om och men så lyckades vi äntligen få klart och skriva ut alla papper till festprogrammen igårkväll/natt. Klockan var kring två när jag väl somnade så just nu känner jag mig inte så pigg då väckarklockan ringde klockan sex. Men så kan det bli, vi hade bara skrivaren till låns och den var tvungen att vara tillbaka innan måndagmorgon. Får somna tidigare ikväll för att kompensera eller nåt haha. Nu ska papprena bara vikas och fästas ihop på något sätt men det tror jag kommer gå fort.

Publicerat: 2011-08-22 @ 11:12:47


2 kommentarer
Postat av: Therese

Grattis! Nån sån deadline borde vi oxå ha att hålla oss till... Btw, bilden på kyrkan, är det "er" kyrka? Den var iaf Jättefin!

2011-08-22 - 20:14:45 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Känns väldigt skönt! Jo det är "våran" kyrka, Piteå Stadskyrka :)

2011-08-22 - 20:20:36 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!