Mitt "bröllops-nördande"

Jag har tagit mitt bröllops-nörderi till en ny nivå! Idag satt jag och skrev ned en nedräkning i min kalender på jobbet så att jag verkligen inte kan missa att det inte är många dagar kvar till bröllopet. När jag såg siffrorna sådär på papper så pirrade det till lite extra i magen kan jag lova. 25 dagar kvar. Imorgon SKA vi fixa Peters kläder och jag ska TVINGA expediterna att hjälpa oss ordentligt om jag måste. Sådeså! (det gick inte riktigt som planerat i fredags när vi var in och kollade kostymer, hoppas på en bättre upplevelse imorgon)

Annat jag hoppas vi hinner imorgon som vi fortfarande inte gjort:
- Bröllopstårtan!!
- Prata med floristen igen och höra om priserna hon skulle kolla upp.
- Några inköp, det där lilla extra till festdekorationerna.
- Köpa en ny mascara bl.a så jag har en ny och fräsch på bröllopet.
- Prata med guldsmeden angående vigselringen som behöver minskas och putsning av förlovningsringarna.

Jag trodde inte jag skulle skriva det här men det har nog hänt och jag erkänner: jag är lite less på bröllopsplanerandet nu. Kan vi inte bara få gifta oss nån gång! ;)

Publicerat: 2011-08-16 @ 15:56:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!