Nästa vecka

Oj, plötsligt slog det mig. Vi gifter oss nästa vecka!

Men för att återgå till veckan vi är i just nu så är listan lång på allt som ska fixas. Jag ska prova klänningen igen tillsammans med alla smycken och försöka bestämma mig för vilket halsband jag vill ha, jag har en klipptid inbokad, ska köpa den sista läsken till baren med mera, tona håret, träffa hon som ska fixa smink och hår igen, fixa kläderna till serveringspersonalen, stryka klart dukarna, häfta ihop festprogrammen och skriva ut vigselprogrammen. Bland annat. Man kan lungt säga att man inte behöver vara sysslolös när man ska gifta sig!

Publicerat: 2011-08-29 @ 10:35:21


1 kommentarer
Postat av: Ellinor

Ni är så duktigt!

Vi längtar och det skall bli så roligt!

2011-08-29 - 14:10:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!