Peters kostym fixat

Äntligen har han nu fixat sin kostym! Sömmerskan ska bara lägga upp den lite så får vi hämta den. Skönt att ha det ordnat så jag kan sluta oroa mig att något ska gå snett! Vi har länge haft lite diskussioner angående när han ska fixa sina kläder, jag har tyckt att han skulle ha fixat det för länge sedan och han har sagt att jag är ute i aaaaalldeles för god tid. Igår fick jag äntligen säga "vad var det jag sa". Planen var att han även skulle ha en väst, de hade inga sådana inne men det fanns att beställa i samma tyg som kostymen. Med omkring två månaders leveranstid! Och vårat bröllop är om cirka 3 veckor. Man ska vara ute i god tid om man vet vad man vill ha, var det inte det jag sa? ;)

Publicerat: 2011-08-18 @ 08:29:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!