Sammanfattning av året

År 2011 kan inte sammanfattas som mycket annat än magiskt. Det har funnits motgångar och tunga stunder som under alla andra år, men det har sakta hamnat i skuggan över några av livets största händelser. Vi har blivit man och hustru, jag har blivit faster och vi fick ett tydligt plus som innebär att även nästa år kommer bli fantastiskt då vi ska bli föräldrar i slutet på april!

imag0041 (MMS)


Det finns år som man alltid kommer att minnas och gå till historien, och för mig är 2011 ett av dom. En tid som kan beskrivas som att pusselbitarna faller på plats och öden vävs samman. Skulle jag sammanfatta året som varit i några ord så skulle jag använda glädje, trygghet och kärlek. Kanske lite löjligt men jag är fortfarande lyrisk över detta år, bara att bli gift med en helt underbar man och få ett efterlängtat plus konkurrerar ut ALLT annat. Jag kan inte annat än att hoppas att nästa år kommer bjuda på ännu fler fantastiska händelser. Och med pyret som sparkar i magen så kan jag inte annat än anta att vi har en underbar tid framför oss!

Hoppas alla ni läsare får en rolig nyårsafton och ett härligt nytt år!

Publicerat: 2011-12-31 @ 22:04:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!