Bröllopsöverdos?

Nä nu tror jag inte att det är så illa. Men dom säger ju att man inte ska gå och handla när man är hungrig, för då handlar man mer än nödvändigt. Jag tror att det blev lite samma grej när vi var på ICA igår. Jag visste att jag hade ett paket att hämta ut där det fanns en bröllopsbok, ett häfte om inbjudningskort och ett häfte om ja... bröllop. Men ändå så "råkade" jag köpa två bröllopstidningar. Hm... Det är kanske inte så konstigt att jag till och med drömde om bröllop inatt ;)

Boken "Bröllop och fest" från Panduro tycker jag var väldigt trevlig att sitta och bläddra i, en hel del inspiration uppdelat efter årstiderna och härlig känsla i bilderna. Tummen upp!

Publicerat: 2011-02-11 @ 19:05:00


3 kommentarer
Postat av: Superwoman

Haha, jag förstår dig.

Själv drömde jag dock i natt att jag gift mig men glömt att ta på mig vigselringen.. Så hela dagen har det känts som att jag saknat något på mitt finger.. :) drömde dock också att en kollega försökte begrava mig levande... Har inte behållit dom känslorna idag tack och lov! :)

2011-02-11 - 20:14:34 | URL: http://superwoman.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

Vet du Superwoman, jag drömde om dig inatt. Att jag försökte övertala dig att gifta dig med D eftersom han var den rätta för dig. Sen hände det en massa annat konstigt också. När jag vaknade var jag tvungen att tänka igenom allt och inser efter nån sekund: Men vad tusan, dom ska ju gifta sig före oss!

2011-02-12 - 11:46:14 | URL: http://jagblirsnartfru.blogg.se/
Postat av: Superwoman

Haha, spännande.. Det var ju tur att det inte var tvärtom... ;)



Ja, vi får ta och ge er massa goda råd som gift par på ert bröllop. ;)

2011-02-12 - 18:09:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!