En liten eloge till Rusta

Jag erkänner direkt att jag aldrig riktigt sammankopplat Rusta-butikerna med service. Dom har saker till bra priser och där har jag varit nöjd. Men nu har dom verkligen gett mig service och anstränger sig så att jag ska kunna få tag i de ljusstakar jag sökt efter och i rätt mängd. Vi kommer spara många tusenlappar genom att köpa dom på Rusta istället för på IKEA och ingen är gladare än jag! Nu är det bara att hålla tummarna att det går som planerat, jag ska ringa och påminna dom i slutet av februari så dom beställer in det antal jag vill ha. Härligt! :)


Länk: www.rusta.se

Publicerat: 2011-02-02 @ 10:16:27


4 kommentarer
Postat av: Elin W

gilla

2011-02-02 - 18:01:10 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Me like!

2011-02-02 - 18:47:15 |
Postat av: Madeleine

Hittade din blogg genom bröllopstorget. Jag är själv igång med bröllopsplanering. Dock i en väldigt tidig fas. Har ju aldrig gjort detta tidigare och insåg nog aldrig "allvaret" av hur STORT allt är runt om kring. Om man nu vill ha det på sitt sätt.

Summan av det hela: bra blogg! Fin dessutom:) All lycka i framtiden

2011-02-03 - 22:25:43 | URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

Tack! Lycka till du också! Hoppas att du hittar lite inspiration i min blogg och fortsätter kika in här! Om det är nåt du funderar över så är det bara att kommentera så kan jag lägga ut ett inlägg om det, jag bara ÄLSKAR all planering och hjälper gärna till :)

2011-02-04 - 18:55:18 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!