Bilder från Luleå

Lite foton som mamma tog i Luleå. Mer foton finns på hennes blogg: http://ullstrumpan.blogspot.com/2011/01/briar-rose.html



Den här var lite för stor i storleken så den var inte så smickrande som den kanske skulle vara annars.
Den var fin men jag tycker att framsidan var lite tråkig jämfört med baksidan. 



Den här däremot var liten i storleken och gick inte att stänga i ryggen, så jag knep ihop med armarna för att inte visa allt. ;) Den här klänningen skulle jag föredra med samma nyans på klänningen som tyllet, vitt - vitt. Jag tyckte om den, med korsettlivet knutet skulle den bli väldigt smickrande.

Det var lite mer ont om plats här att ta foton då vi delade utrymmet med några som provade balklänningar.

Publicerat: 2011-01-16 @ 18:29:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!