Bröllopstårtor



När man sitter och googlar på bröllopstårtor får man  upp den ena fantastiska skapelsen efter den andra. Tyvärr verkar det så att här görs de flesta bröllopstårtorna på ställning med flera vanliga tårtor. För dom jag hittar bilder på och tycker mest om är staplade på höjden. Ingen av er som känner mig blir väl förvånade om jag säger att vi redan vet hur vi vill att våran tårta ska se ut, kanske jag borde skissa upp en bild redan nu och gå runt i stan och kolla på alla ställen som gör bröllopstårtor och höra om de ens är intresserade av att göra en sådan. Eller om dom klarar av det. Om vi får tårtan som vi vill ha den kommer den bli fantastisk! (eftersom jag inte är någon elak, otrevlig och krävande Bridezilla så har jag även en plan B på hur man skulle kunna göra den tårtan på en ställning, vilken tur va? hehe)

Publicerat: 2011-01-09 @ 10:09:00


4 kommentarer
Postat av: S

Jag vet att det finns en tjej i Sävast som du vet "bara sådär för att det är roligt" gör mycket fina tårtor och kreationer... ska jag försöka leta upp henne? Annars gillar ju ja de fina tårtorna som du visar här ovanför. Kramar

2011-01-09 - 15:33:57 |
Postat av: Elin

Ja det finns helt otroliga tårtor! Jag ska i första hand höra om dom kan göra den jag vill ha här i stan, av bekvämlighet med transport etc. Men vill du får du kolla upp henne ändå, alltid bra med en plan B! :)

2011-01-09 - 18:13:32 |
Postat av: Frida

Är igång och planerar mitt bröllop då jag snubblade över din blogg, får mycket bra ider av att läsa på din sida och det tackar jag för.

En fråga jag har.. vad ska ni ha för mat?

2011-01-16 - 17:10:43 |
Postat av: Elin

När det kommer till planeringen av mat har vi inte kommit så långt. Det kommer att bli en trerätters middag där förrätten kommer vara mer höstinspirerat, mest troligt kött till varmrätt och en liten efterrätt. Sen kommer tårtan senare på kvällen och så vickning för dom som är kvar på natten. Vi håller på att undersöka våra cateringalternativ just nu :)

2011-01-16 - 19:05:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!