Frisyrer

Jag är inte överdrivet förtjust i den sortens frisyrer som jag skulle kalla klassiska bröllopsfrisyrerna som ser lite blanka och stela ut. Som dom här alldeles nedanför. Där håret ligger slickat efter huvudet för att sedan explodera i ett enda virrvarr av väl utplacerade lockar. Dom brukar vara väldigt vackra men det känns inte riktigt "jag". 


Nästa bild



Jag tycker mycket bättre om lite mer avslappnade frysyrer där lockarna får sköta det mesta av sig själv, lite romantiskt, busigt och lekfullt.  Bilderna här nedan är några exempel på frisyrer som inte ser för överarbetade ut och som jag skulle kunna tänka mig att ha.


Publicerat: 2011-01-17 @ 19:10:00


3 kommentarer
Postat av: Anna

Bilden på frisyren längst upp till höger fanns med i mitt galleri också :)

2011-01-19 - 14:39:18 |
Postat av: Anna

Inte ända längst upp utan av de frisyrer du tycker är fina naturligtvis.

2011-01-19 - 14:40:37 |
Postat av: Elin

Den är riktigt fin!

2011-01-19 - 19:11:53 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!